• یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 12 May 2024

  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 12 May 2024
رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه اعلام کرد؛

اجرای ۹۱ طرح توسط اساتید دانشگاه هایتک کرمان

رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان گفت: ۹۱ طرح به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال توسط اعضای هیئت علمی این دانشگاه در دست اجرا است...

عباس سیوندی با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون ۱۹ قرارداد ارتباط با جامعه و صنعت از سوی دانشگاه هایتک کرمان به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال منعقد شده است.
وی با بیان اینکه یک دانشجوی پسادکتری در ارتباط با طرح‌های صنعتی جذب شده، اعلام کرد: در این مدت پنج نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز جهت گذراندن دوره فرصت مطالعاتی ارتباط با جامعه و صنعت به نهادهای مرتبط معرفی شده‌اند.
سیوندی با اشاره به اینکه ارتباط میان دانشگاه و صنعت موضوعی است که در سال‌­های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته، گفت: آمارهای موجود در خصوص قراردادهای ارتباط صنایع و دستگاه‌­های اجرایی با دانشگاه خوشبختانه رشد این آمارها را نشان می­‌دهد.
 به گزارش ایسنا، رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه هایتک کرمان افزود: در سال­‌های اخیر تفاهمنامه‌هایی میان دانشگاه و دستگاه­‌های اجرایی و شرکت‌های صنعتی استان امضا و همکاری‌های خوبی آغاز شده که نتیجه آن واگذاری پروژه‌های تحقیقاتی به دانشگاه و گذراندن دوره‌های فرصت مطالعاتی صنعتی اعضای هیئت علمی در این نهادها بوده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9325
اخبار مرتبط
نظرات شما