• دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 13 May 2024

  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 13 May 2024
کدام فرودگاه‌ها بیشترین رشد پرواز دارند؟

رشد 30 درصدی پروازهای فرودگاه کرمان

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رشد پروازهای سه فرودگاه بین‌المللی ایران خبر داد. طبق گفته نخجوانی فرودگاه‌های بین‌المللی زاهدان، کرمان و تبریز رشدی بین 9 تا 31 درصدی داشتند...

طبق داده‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در 6 ماهه نخست سال 1402 بیش از 17 میلیون و 160 هزار مسافر داخلی با حدود 151 هزار پرواز داخلی از فرودگاه های کشور اعزام و پذیرش شده‌اند.
 به گفته رضا نخجوانی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اعزام و پذیرش حدود 6 میلیون نفر مسافر و 53 هزار پرواز، فرودگاه بین‌المللی مشهد با بیش از 3 میلیون و 800 هزار مسافر و 29 هزار و 255 پرواز و فرودگاه بین‌المللی شیراز با حدود یک میلیون و 330 هزار مسافر و بیش از 12 هزار پرواز رتبه‌های اول تا سوم را در میان فرودگاه‌های کشور به لحاظ تعداد مسافر و پرواز به خود اختصاص داده‌اند.
به نقل از فارس نخجوانی گفت: در میان فرودگاه‌های کشور که به طور هفتگی پرواز دارند، فرودگاه زنجان، پارس آباد، بم و طبس بیشترین رشد را در تعداد مسافر و پرواز در 6 ماهه اول سال رقم زده اند.
به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در میان فرودگاه‌های بین‌المللی نیز، فرودگاه زاهدان (31 درصد)، فرودگاه کرمان (30 درصد) و فرودگاه تبریز (9 درصد) بیشترین رشد را در نشست و برخاست پروازها داشته‌اند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9335
اخبار مرتبط
نظرات شما