• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
بیت‎کوین، اتریوم و ایکس‌‏آرپی؛

سه تفنگدار بازار رمزارزها

با افزایش احتمالات نسبت به تأیید نهایی صندوق‏‌های قابل معامله بیت‏‌کوین با قیمت لحظه‏‌ای، بازار رمزارزها وارد یک روند صعودی دیگر شده است...

این احتمال وجود دارد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا طی هشت روز، تمام 12 نرمافزار مرتبط با صندوق قابل معامله بیت‌کوین (ETF) را مورد تأیید قرار دهد.
به نوشته کوین تلگراف، تحلیل‌گران بلومبرگ اعلام کردند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده می‌تواند از 18 تا 26 آبان، مجوز استفاده از این نرم‌افزارها را صادر کند، اما در عین حال این یک احتمال است.
یکی از تحلیل‌گران بلومبرگ در توئیتی اعلام کرده: «ما باور داریم که شانس تأیید نرم‌افزارهای صندوق قابل معامله بیت‌کوین با قیمت لحظه‌ای تا 20 دی، 90 درصد است. اما اگر این اتفاق زودتر رخ دهد، ما وارد دوره‌ای می‌شویم که تمام این نرم‌افزارها به شکل یکجا مورد تأیید قرار خواهند گرفت».
تأیید نرم‌افزارهای یادشده باعث میشود امکان ورود مستقیم سرمایه به بازار رمزارزها فراهم شود. کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند در صورت نهایی شدن صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین، دست‌کم 1 تریلیون دلار سرمایه جدید وارد بازار رمزارزها خواهد شد.
فوربس نیز در گزارشی اعلام کرده بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال اصلی شامل اتریوم و ایکس‌آرپی (XRP) با جهش دوباره قیمت در طول هفت روز گذشته همراه شده‌اند.
امیدواریها نسبت به تأیید صندوق قابل معامله بیت‌کوین با قیمت لحظهای باعث شده قیمت این رمزار برای نخستینبار در 18 ماه اخیر، از مرز 37 هزار دلار عبور کند و برای نخستین‌بار از می 2022، بیت‌کوین بار دیگر در مسیر رسیدن به کانال 40 هزار دلار قرار بگیرد. سه رمزارز بیت‌کوین، اتریوم و ایکس‌آرپی از ژانویه سال جاری میلادی در مجموع 600 میلیارد دلار سرمایه به بازار کریپتو وارد کرده‌اند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9369
اخبار مرتبط
نظرات شما