• شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 18 May 2024

  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 18 May 2024
بیت‌کوین و اتریوم در رشد قیمت از طلا پیشی گرفتند؛

عصر ارزهای دیجیتال

آمارها نشان می‏‌دهد که بیت‏‌کوین و اتریوم توانسته‏‌اند در سال جاری میلادی، از نظر رشد قیمت از طلا پیشی بگیرند...

در حالیکه روند صعودی بیت‌کوین همچنان ادامه دارد، بزرگترین ارز دیجیتال جهان توانسته از نظر روند رشد قیمت از طلا پیشی بگیرد.
به نوشته زی‌کریپتو، هم بیتکوین و هم اتریوم توانسته‌اند از نظر افزایش ارزش، در رقابت با طلا پیروز شوند. آمارها نشان می‌دهد که بیتکوین در سال 2023 نسبت به طلا، 93 درصد رشد قیمت داشته است و اتریوم نیز در سال جاری میلادی با افزایش قیمت 39 درصدی نسبت به فلز زرد همراه شده است.
این عملکرد قوی بیت‌کوین و اتریوم در برابر طلا در بحبوحه تنش‌ها در خاورمیانه و عوامل اقتصادی بوده که باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شده است.
به گزارش اکوایران،بیت‌کوین و طلا برای به دست آوردن عنوان دارایی امن، معمولا رقابتی تنگاتنگی با یکدیگر دارند و برخی کارشناسان تصریح می‌کنند که بیت‌کوین، طلای دیجیتال است.
افزایش اخیر در ارزش بیت‌کوین به این دلیل بوده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا میتواند در چند روز آینده برای 12 نرم‌افزار صندوق قابل معامله بیت‌کوین مجوز صادر کند. این تأیید بالقوه می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بازار بیتکوین داشته باشد و سرمایه قابل توجهی را به بازار رمزارزها سرازیر کند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9385
اخبار مرتبط
نظرات شما