• چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 08 May 2024

  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 08 May 2024
در نمایشگاه تحول صنعت خودرو؛

محصولات جدید «کرمان موتور» معرفی شدند

کرمان موتور ضمن حضور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، محصولات برقی، پلاگین هیبرید و وارداتی این شرکت را در معرض نمایش گذاشت...

شرکت کرمان موتور در این رویداد خودرو بومی خود تحت عنوان ایگل را معرفی کرد؛ این خودرو بر روی پلتفرم PS۱ طراحی شده و این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که برای نخستین بار در کشور اجرایی شده و به عبارتی دیگر اولین بار است که خودرویی بومی از یک خودروساز خصوصی قرار است روانه بازار شود.
کی ام سی JS۶ PHEV
این کراس اوور به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به همراه موتور برقی مجهز است، که در مجموع، قدرت سر چرخ آن ۲۰۱ اسب بخار با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر است. پیشرانه بنزینی این خودرو ۱۰۸ اسب بخار قدرت دارد و بیش تر کاربرد آن در نقش ژنراتور است.  شتاب صفر تا صد این خودرو ۷.۳ ثانیه و مصرف سوخت آن ۱.۳ لیتر در صد کیلومتر ذکر شده است. شعاع حرکتی این خودرو در حالت تمام برقی ۱۲۰ کیلومتر و در حالت ترکیبی ۱۳۰۰ کیلومتر است و پکیج باتری ها نیز ۲۱.۶۸ کیلووات ساعتی هستند. زمان شارژ ۳۰ تا ۸۰ درصد جک JS۶ هم ۲۶ دقیقه اعلام شده است. جک JS۶ دارای سه حالت رانندگی اکو، نرمال و اسپرت است.
جک J۴ برقی کرمان موتور
ماشین جک J۴ برقی تولید کرمان موتور از یک پیشرانه برقی با توان ۱۲۰ کیلووات (۱۶۰ اسب بخار) و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر می‌برد و توان تولیدی به محور جلو انتقال پیدا می‌کند. جک J۴ برقی به پکیج باتری‌های ۴۱ کیلووات ساعت مجهز است و با هر بار شارژ کامل حدود ۳۰۰ کیلومتر را می‌تواند طی کند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9427
اخبار مرتبط
نظرات شما