• سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 16 July 2024

  • سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 16 July 2024
قمار رمزارزی شرکت فِراری جواب داد؛

فراتر از خط پایان

گزارش‌ کوین‌تلگراف نشان می‌‏دهد اقدام شرکت فِراری برای پذیرش پرداخت‌ها با استفاده از بیت‏‌کوین، یک پیروزی بزرگ برای بازار رمزارزها و این خودروساز ایتالیایی بوده است...

تصمیم اخیر شرکت فِراری مبنی بر اجازه به ساکنان آمریکا برای خرید خودروهای خود با استفاده از ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین، به عنوان یکی از پیروزی‌های مهم بازار رمزارزها در سال 2023 محسوب می‌شود.
این خودروساز لوکس به تقاضای فزاینده برای گزینه‌های پرداخت جایگزین از سوی مشتریان خود پاسخ داده است. تصمیم فراری با تمرکز بر تضمین مشروعیت منابع ارزهای دیجیتال و حذف ریسک‌های نوسانات مرتبط با نرخ رمزارزها، انجام شده است. نکته مهم این است که تراکنش‌ها با ارز سنتی انجام می‌شود و فروشندگان و همچنین شرکت فراری، به طور مستقیم ارزهای دیجیتال را مدیریت نخواهند کرد.
این شرکت برای تسهیل پرداخت‌های رمزنگاری شده، از شرکت «بیت‌پی» (BitPay) استفاده کرده است؛ یک شرکت پرداخت رمزنگاری مشهور که به برندهای جهانی مانند «سینماهای ای‌ام‌سی» (AMC Theaters) و «نیواگ» (Newegg) خدمات ارائه می‌دهد. در نتیجه، مشتریان فراری در 10 نقطه ایالات متحده، از جمله واشنگتن و لاس وگاس، اکنون می‌توانند از ارزهای دیجیتال برای خرید مدل‌های مختلف فراری استفاده کنند.
بن وایس، مدیر عامل شرکت «کوین‌فلیپ» (CoinFlip)، تصمیم فراری برای پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری شده را به‌عنوان تغییردهنده بازی برای بازار ارزهای دیجیتال می‌داند. او پیش‌بینی می‌کند که شهرت قابل توجه شرکت فراری به افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال، افزایش ارزش رمزارزها و اعتماد بیشتر مصرفکنندگان کمک کند. علاوه بر این، بن وایس معتقد است که این اقدام خودروساز مشهور ایتالیایی باعث می‌شود که سایر شرکت‌های بزرگ جهانی از این روش برای پذیرش بیت‌کوین به عنوان پرداخت الهام بگیرند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9446
اخبار مرتبط
نظرات شما