• یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024

  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024
یک خبرمهم برای بازار رمزارزها؛

پیش‌بینی بلومبرگ از زمان تأیید ETF بیت‌کوین

بلومبرگ پیش‌بینی کرده نخستین صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین با قیمت لحظه‌ای در ماه ژانویه از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مجوز دریافت خواهند کرد...

سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها به احتمال رسیدن قیمت بیت‌کوین به 40 هزار دلار چشم دوخته‌اند و این اتفاق می‌تواند نقطه عطف قابل توجهی برای این ارز دیجیتال باشد.
به نوشته بلومبرگ، ارزش بیت‌کوین در 11 ماه گذشته تقریباً 130 درصد افزایش یافته و از این حیث از سایر سرمایه‌گذاری‌های سنتی مانند سهام و طلا پیشی گرفته است.
پیش‌بینی کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال آینده میلادی و افزایش انتظارات نسبت به تصویب نخستین صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین با قیمت لحظه‌ای (ETF)، به این خوش‌بینی کمک کرده است.
تحلیل‌گران بر این باورند که تأیید صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین برای صعود قیمت این رمزارز به کانال 40 هزار دلار بسیار مهم است. علیرغم مواجهه با چالش‌هایی مانند سرکوب صرافی‌های ارز دیجیتال مانند «بایننس» و چهره‌های سرشناسی که با مسائل حقوقی مواجه هستند، رویکرد کلی سرمایه‌گذاران همچنان مثبت است.
بلومبرگ پیش‌بینی کرده که در ماه ژانویه، چندین صندوق قابل معامله بیت‌کوین در آمریکا از کمیسیون بورس و اوراق بهادار مجوز دریافت خواهند کرد و این امر به سیر صعودی بیت‌کوین کمک خواهد کرد. معامله‌گران سطح 40 هزار دلار را به عنوان یک آزمون کلیدی برای احیای مجدد بیت‌کوین و ورود آن به قیمت‌های بالاتر مشاهده می‌کنند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9678
اخبار مرتبط
نظرات شما