• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
تیگو ۷ پرومکس؛

محصول جدید مدیران خودرو رونمایی شد

شرکت مدیران خودرو طی مراسمی با حضور مدیران این شرکت و اصحاب رسانه از محصول جدید خود یعنی فونیکس تیگو ۷ پرومکس رونمایی کرد...

تیگو ۷ و تیگو ۷ پرو به عنوان محصولاتی موفق توانستند نظر مثبت بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. اکنون نوبت به نسل کاملا جدید این خودرو رسیده است که پسوند پرومکس را به خود می بیند. تیگو ۷ پرومکس آمده است تا غوغایی تازه در بازار کراس اوورهای متوسط به پا کند و بدون شک در این راه، با تکیه بر کیفیت بالا و مشخصات فنی قابل توجه، بسیاری از رقبا را به دردسر می اندازد.
اصلی ترین تفاوت تیگو ۷ پرومکس و تیگو ۷ پرو
در حالی که تیگو ۷ پرو به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت متوسط مجهز شده بود، تیگو ۷ پرو مکس با دو تغییر مهم از نظر فنی روبرو شده است؛ یکی مجهز شدن به پیشرانه قوی تر ۱.۶ لیتری توربوشارژ و دیگری به کارگیری سیستم انتقال قدرت به هر چهارچرخ است.
مشخصات فنی تیگو ۷ پرومکس
تیگو ۷ پرومکس از یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم بهره می‌برد که می ‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۷ اسب بخار و گشتار ۲۹۰ نیوتن ‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط توسط گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته روغنی به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو در سری نخست به‌شکل محور محرک جلو و در سری‌های بعدی به‌شکل دو دیفرانسیل یا تمام چرخ محرک AWD روانه بازار ایران خواهد شد. علاوه بر موتور، گیربکس این خودرو نیز ۷ دنده دو کلاچه تر (Wet Dual Clutch) است که کاملاً با تیگو ۸ پرو یکی است.
این خودرو ظرف مدت ۹ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر نیز حدود ۸ لیتر سوخت مصرف خواهد کرد. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
تیگو ۷ پرو مکس با استفاده از یک موتور نسل جدید، تجربه رانندگی هیجان انگیزی را ارائه می‌دهد و به طور یکپارچه قدرت اولیه را با راندمان استثنایی سوخت ترکیب می‌کند. سیستم‌های پیشرفته کمک راننده این خودرو، در حالی لایه‌ای از ایمنی را فراهم می‌کنند که سیستم اطلاعات سرگرمی بصری آن، سرنشینان را در هر سفری مطلع و سرگرم نگه می‌دارد.
امکانات رفاهی و ایمنی تیگو ۷ پرومکس
امکانات رفاهی و ایمنی تیگو ۷ پرومکس شامل: کیسه هوای ردیف جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای، ایزوفیکس، سیستم ضد سرقت موتور، سیستم ضد سرقت بدنه، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین دنده عقب داینامیک، سنسور پارک، ABS، EBD، ESP، TCS، EBA، HHC، HDC، سیستم کنترل فشار باد تایر، سیستم ضد مانع شیشه ها، سانروف و درب صندوق و ... است.
رادارهای دستیار راننده (ADAS) این خودرو شامل: ACC، ICA، TJA، LDW، LKA، LCA، FCW، RCW، RCTA، AEB، BSD، DOW و ... است؛ این سیستم‌های هوشمند با ارائه نظارت و مداخله در لحظه، ایمنی را افزایش می‌دهند و از خطر تصادفات می‌کاهند.
سیستم اطلاعات و سرگرمی: سیستم اطلاعات و سرگرمی در این خوردو به طور یکپارچه با تلفن هوشمند عمل کرده و دسترسی به اطلاعات را همزمان با امکان سرگرمی در طول سفر تضمین می‌کند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9783
اخبار مرتبط
نظرات شما