• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
معاون شهردار کرمان خبر داد؛

پیشرفت 50 درصدی سایت ساماندهی مشاغل مزاحم

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان، از پیشرفت ساختِ50 درصدی بلوک یک سایت ساماندهی مشاغل مزاحم خبر داد...

محمدرضا یحیی‌زاده گفت: تاکنون، در سایت مذکور، معابر اصلی بلوک یک، به‌مساحت 27 هزار و 175 مترمربع تسطیح و زیرسازی شده و دیوار پیش‌ساخته بتنی برای حصارکشی و شکل‌گیری کارگاه‌های ضایعاتی به طول 1350 متر، نصب شده است.
وی افزود: همچنین تعداد 15 کارگاه بازیافتی، آماده‌سازی اولیه شده و تا پایان آذرماه سال جاری نیز تعداد 15 کارگاه دیگر آماده‌سازی می‌شود.
یحیی‌زاده، با بیان اینکه انتقال برق به سایت مذکور با هزینه حدود شش میلیارد ریال انجام شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان آذرماه جاری، پایه‌های روشنایی برای تامین روشنایی معابر سایت نصب خواهد شد.
وی گفت: همچنین گازرسانی و احداث شبکه گاز در معابر سایت با هزینه 2.5 میلیارد ریال، انجام شده است.
معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، با یادآوری مکاتبات متعدد با شرکت آب‌و‌فاضلاب برای تامین آب سایت و عدم همکاری این شرکت، اظهار داشت: برای خرید لوازم لوله‌کشی جهت تامین آب از طریق مخازن 5000 لیتری، اقدام، و ساخت یک اتاق و سرویس بهداشتی در هر واحد بازیافتی نیز، آغاز شده است.
به گزارش کرنا،یحیی‌زاده افزود: همچنین با توجه به تاکید ارگان‌های ذی‌ربط و شهردار محترم بر بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از پروژه، ساختِ سایت ساماندهی مشاغل مزاحم با مساحت 50 هکتار در کیلومتر 11 جاده زرند با پیگیری معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی با سرعت و کیفیت مناسب در حال اجراست.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9806
اخبار مرتبط
نظرات شما