• یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 19 May 2024

  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 19 May 2024
در نشست شورای شهر مطرح شد؛

انتقاد از خلف‌وعده تحویل تله‌کابین کرمان

اعتراض به تحویل نشدن به‌موقع تله‌کابین کرمان در حالی در نشست علنی شورای این شهر مطرح شد که برخی اعضای شورا این موضوع را نگران‌کننده و دلیل آن را «گرو نگه‌داشتن این پروژه» می‌دانستند...

یکصد و بیست و هفتمین نشست علنی شورای شهر کرمان در روز دوشنبه چهارم دی ماه این بار نیز موضوعات مختلفی را در بر می گرفت که یکی از آنها عملی نشدن وعده سرمایه‌گذار پروژه تله کابین شهر کرمان در موعد تحویل این پروژه بود.
پروژه احداث تله‌کابین در بلندترین نقطه کوه های مسجد صاحب الزمان از هشت سال پیش در حالی آغاز شده که براساس گزارش ها ابتدای امر قرار بوده یک فروردین ماه ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد و هر بار به دلایلی این اتفاق نیافتاده است.
محمد امینی‌زاده رییس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورای شهر کرمان گفت: یکی از موضوعاتی که از ابتدای شورا در دستور کار بود بحث سرمایه‌گذاری و تعیین تکلیف پروژه تله‌کابین بوده است.
وی ادامه داد: در مورد پروژه تله کابین، موعد تحویل پروژه در تاریخ یک فروردین ۱۴۰۱ بود که سال گذشته با تمدید یکساله آن موافقت و مقرر شد ابتدای فروردین ماه امسال در اختیار شهروندان قرار گیرد که در نهایت قول دادند پایان شهریور ماه تحویل می‌دهند اما باز قول دادند در سالگرد شهید سلیمانی این پروژه تحویل می‌شود.
امینی زاده افزود: البته انتظار بود این اتفاق بیافتد اما دیروز در گزارشی که سرمایه‌گذار ارائه داد اعلام کرد این پروژه به سالگرد نمی‌رسد و به احتمال تلاش می‌کنند تا عید تحویل دهند.
به گزارش ایرنا،رییس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر کرمان بیان کرد: نکته مهم در مورد پروژه تله کابین خلف وعده سرمایه‌گذار است که حدود ۹ ماه تاخیر اتفاق افتاده؛ سرمایه گذار هربار دلایل جدیدی می‌آورد و می گوید به طور مثال محوطه بالا آماده نیست، در حالی که این محوطه ربطی به قصه پروژه تله کابین ندارد؛ این دلایل نگران کننده است و شُبهه گرو نگه داشتن پروژه را برای تعیین تکلیف پروژه هتل بام در اذهان عمومی تقویت می‌کند.
وی بیان کرد: در قصه هتل بام هم نظر شورا و ایرادهای حقوقی که داشته به مجموعه سرمایه‌گذاری و استانداری اعلام شده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9947
اخبار مرتبط
نظرات شما