• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
«اکستریم» رسما به بازار خودرو ایران آمد؛

معرفی برند پریمیوم «مدیران خودرو»

اکستریم، جدیدترین نشان تجاری زیرمجموعه شرکت «مدیران خودرو» و به عنوان لوکس ترین برند خودروی مونتاژی در ایران، طی مراسمی رسماً فعالیت خود را آغاز کرد...

شرکت چری با تاسیس برند اکسید که در ایران تحت عنوان اکستریم شناخته می شود، سعی کرده تا محصولات پریمیوم و فوق مجلل خود را در قالب یک نشان اختصاصی با ویژگی‌های منحصر به فرد و البته قیمت تمام شده اقتصادی‌تر، به بازار بفرستد.
برند اکستریم نخستین بار در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به جهان خودرو معرفی شد. جایی که محصولات این برند به دلیل بهره‌گیری از طراحی داخلی و خارجی لوکس، امکانات جذاب و البته تکنولوژی پیشرفته توجه زیادی را به خود جلب کردند. همچنین اکستریم در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۳ در قطر که یکی از مهم ترین رویدادهای خودرویی امسال جهان محسوب می‌شد نیز در کنار لوکس‌ترین برندها همچون لکسس و اینفینیتی حضوری پر رنگ داشت.
برند اکستریم در واقع محصول گردهمایی صدها نخبه خودرویی است؛ نخبگانی که فعالیت در شرکت‌هایی همچون BMW و جگوار را در سابقه خود دارند و تلاش کرده‌اند تا چکیده‌ای از تجربه و دانش خود را در محصولات اکستریم به نمایش بگذارند.
همکاری با شرکای خودرویی سرشناسی همچون بنتلر، بوش، گتراک و بورگوارنر در کنار بهره‌گیری از ۵ مرکز توسعه و تحقیق جهانی همچون مرکز تحقیق و توسعه در فرانکفورت آلمان، کیفیت محصولات این برند را  به بالاترین سطح جهانی رسانده است.
برند اکستریم به واسطه امکانات، طراحی لوکس و البته کیفیت بالای محصولاتش حضوری پر رنگ در بازارهای جهانی دارد و توانسته با ساخت نمایشگاه‌های جذاب و فعالیت‌هایی همچون گردهمایی چند هزار نفری کاربرانش از سرتاسر جهان در شهر ووهو چین، محصولات لوکس خود را با کلید واژه اکتشاف به جهان معرفی کند.
ماهیت اکستریم در شعار Born For More (آمده برای بیشتر) نهفته بوده و اکستریم برای دستیابی به آن از نظر تکنولوژیکی هیچ محدودیتی را قائل نیست. اکستریم در تلاش است با تولید و عرضه محصولاتی لوکس در ایران، مرزهای تکنولوژی و لوکس بودن را در صنعت خودروسازی ایران جا به جا کند و جایگاه خود به عنوان لیدر بازار خودروهای لوکس و خودروساز پیشرو را به دست آورد.
در سال ۲۰۲۰ برند اکستریم به عنوان خودروسازی لوکس و پیشرو راه اندازی شد. اکستریم برای جلب اعتماد مشتریان و تولید محصولاتی با کیفیت سعی کرد از با کیفیت ترین و مطرح ترین تامین کنندگان بین المللی مانند بورگ وارنر( تولید کننده سیستم ترانفسر کیس)، بوش (سیستم برق)، آیسین (تولید کننده گیربکس)، مگنا (تولید کننده شاسی)، بنتلر و ... اشاره کرد که هر یک از این برندها نقش کلیدی در تامین قطعات کلیدی محصولات اکستریم دارند. این برندها تامین کننده محصولات خودروسازان معتبر دنیا از جمله ب ام و، مرسدس بنز، فولکس واگن و ... هم هستند. در این راستا باید بیان کرد که اکستریم یک برند خودروسازی فرا مرزی بوده و نمی توان آن را به یک کشور محدود کرد.
رسالت اکستریم عرضه خودروهایی لوکس و با کیفیت بوده تا به رتبه اول بازار خودرویی ایران تبدیل شود و برای مشتریان خود سواری کیفیت، راحتی و ایمنی در سواری را رقم بزند.
در این مراسم حسین شریعت عضو هیات مدیره  شرکت مدیران خودرو در خصوص برند اکستریم و معرفی آن گفت:اکنون پس از بیست سال تلاش و تولید خودروهای سدان و اس یو وی اکنون به جایی رسیده ایم که قرار است لوکس ترین خودروی مونتاژی کشور را به تولید برسانیم .
آقای مِن معاون مدیر عامل مدیران خودرو سپس در سخنرانی خود ضمن سپاس از مهمان این برنامه گفت:از اعتمادو همراهی شما بسیار سپاسگزارم ، تیم مدیران خودرو اکنون پس از بیست سال تولید انواع محصولات خودرویی پا به مرحله مهمی گذاشته است و جا دارد از مشتریانمان برای حمایت ها و اعتمادی که در این بیست سال به ما کردند تشکر کنم
ما همیشه در تلاش بودیم تا به مشتریانمان آخرین تکنولوژی و فناوری را هدیه کنیم و خوشحالیم پس از محیا شدن زیر ساختها حالا محصولی را به مشتریانمان هدیه میدهیم که آمیخته با فناوری و هنر است، این برند جهشی بزرگ برای آشنایی مردم ایران با فناوری های متفاوت است ما با این محصول به دنبال کشف دنیایی متفاوت هستیم.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9994
اخبار مرتبط
نظرات شما