تحلیلی از دکتر سعید فیلسوفیان؛
در دنیای کنونی که اینترنت کل زندگی انسانها را احاطه کرده ، سرمایهگذاران از این موضوع در جهت کسب اطلاعات بروز و فوری بهره میبرند. این نوع انتقال سریع اطلاعات یک سری نگرانیهایی نیز با خود به همراه دارد از جمله تاثیرپذیری احساسی سرمایهگذاران از احساسات دوستان، همکاران و عامه مردم که در نهایت در تصمیمگیریهای آنها تاثیرگذار خواهد بود.از این رو محققان در صدد ارائه یک استراتژی تجاری تلفیق شده با دانش و آگاهی از رسانه در جهت بررسی تاثیرات رسانه بر بازار سهام و بورس برآمدند...