با اینکه شرکت یاهو دیگر یکی از پیشتازان اینترنت دنیا نیست، اما مجموعهای از وبسایتهای آن مثل یاهو فاینانس (Yahoo Finance) و یاهو اسپورتس (Yahoo Sports) هنوز ترافیک آنلاین متناوبی دارند. طبق اعلام شرکت تجزیه و تحلیل ComScore، داراییهای اینترنتی یاهو در آوریل ۲۰۱۷ حدود ۲۰۰ میلیون بازدیدکننده داشتهاند که از این نظر، بعد از فیسبوک و گوگل در رده سوم قرار میگیرد. کارشناسان میگویند همین تعداد مخاطب گسترده باعث شد یاهو با وجود عقبماندن در عرصه رقابت، توجه شرکت مخابراتی ورایزون را برای تملک آن، جلب کند.