متقاضیان خودرو در شرایط نوسانی بازار که قدرت خرید، کاهش می یابد، دستشان از خودروهای صفر کیلومتر کوتاه می شود، ترجیح می دهند در بازار دست دوم به دنبال خودروی مورد نظر خود بگردند.در این میان خرید برخی محصولات دست دوم، سود ارزش بیشتری دارد...
پنج خودروی پژو ۲۰۶تیپ دو مدل سال ۱۴۰۰و همچنین ۱۴۰۱، پژو ۲۰۶تیپ پنج مدل سال ۱۳۹۶و سال ۱۳۹۷، پژو پارس LX مدل سال های ۱۳۹۴و سال ۱۳۹۵، سمند LX تمامی مدل ها و پژو پارس سال مدل سال ۱۳۹۸و سال ۱۳۹۹بیش از بقیه خودروهای دست دوم موجود در بازه قیمتی حدود ۳۰۰میلیون تومان تا ۵۰۰میلیون تومان که در بازار حاضر هستند، ارزش خرید دارند. براساس اعلام کارنامه، بررسی ها نشان می دهد پنج خودروی یاد شده بیش از بقیه محصولات شرکت های خودروساز که در بازه قیمتی یاد شده قرار دارند، برای حریداران ارزشمند هستند. نکته قابل توجه اینکه در بازه قیمتی یاد شده بازار خودروهای دست دوم در قرق محصولات ایران خودرو است و اینجا خبری از محصولات سایپا نیست. بازار خودرو طی بیش از پنج سالی که از بازگشت تحریم های اقتصادی گذشته شرایط خاصی را به خود دیده است. رشد افسار گسیخته قیمت بازاری خودرو که ناشی از تبدیل شدن محصولات تولیدی شرکت های خودروساز به کالایی سرمایه است از یک طرف و همچنین باریک شدن جاده عرضه خودروسازان به دلایل مختلف و ایجاد محدودیت های متنوع از سوی سیاست گذار برای واگذاری محصولات تولیدی خودروسازان با قیمت کارخانه به متقاضیان کارخانه، سبب شده تا بخشی از متقاضیان خودرو که یا شرایط مالی به آنها اجازه نمی دهد به سراغ خودروهای صفر کیلومتر بروند یا امکان در اختیار گرفتن محصولات شرکت های خودروساز از مسیرهای تعیین شده به قیمت کارخانه را ندارند، وارد بازار خودروهای دست دوم شده و آنجا به دنبال خودروی مورد نظر خود براساس بودجه و سلیقه خود باشند. پنج خودروی یاد شده بیشترین ارزش خرید را در مقایسه با سایر خودروهای موجود در بازار که در بازه قیمتی حول و حوش ۳۰۰میلیون تا ۵۰۰میلیون تومانی را دارند. البته فراموش نکنیم در هنگام خرید خودروهای دست دوم باید شرایط فنی و همچنین وضعیت سلامت بدنه، چک کردن وضعیت تصادف های خودرو مورد توجه خریداران قرار گیرد، پنج خودروی یاد شده با شرط سلامت فنی و بدنه از سوی کارشناسان کارنامه و بعد از بررسی های فایل های فروش متنوع، پیشنهاد شده اند. به گزارش اکو ایران،متقاضیان خودرو امیدوارند سیاست گذار خودروی با ابزارهای در اختیار خود بازار خودرو را به گونه ای مدیریت کند که امکان خرید خودروهای صفر کیلومتر برای بخش بیشتری از مشتریان فراهم شود.