• چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 26 June 2024

  • چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 26 June 2024
در بازدید استاندار مطرح شد

ارزش‌افزایی «کرمان مال» برای منطقه ۵ کرمان

استاندار کرمان در بازدید از پروژه در حال احداث «کرمان مال» (صاروج پارس) گفت: راه‌اندازی این مجتمع تجاری - تفریحی ارزش‌افزایی بالایی را برای منطقه ۵ شهر کرمان به همراه خواهد داشت...

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با همراهی سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار و محسن تویسرکانی شهردار کرمان از پروژه در حال احداث «کرمان مال» (صاروج پارس) بازدید کردند.
این بازدید با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرعامل شرکت‌ آب و فاضلاب، نماینده اداره اوقاف و جمعی از مدیران شهری کرمان به منظور حل و فصل مباحث و تسریع در تامین و تکمیل زیرساخت‌ها جهت افتتاح فاز اول این پروژه تجاری و تفریحی انجام شد.
استاندار کرمان ضمن بازدید از بخش‌های این مجتمع عنوان کرد: تکمیل و افتتاح این مجتمع، ارزش‌افزایی را برای این منطقه به همراه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار افزود: بازار قدیم مشرف به این مجتمع نیز باید رونق گیرد و مغازه‌های آن فعال شوند و درآمدزایی داشته باشند.
شهردار کرمان نیز در حاشیۀ این بازدید، با بیان اینکه جداره‌سازی و سنگ‌فرش کوچۀ ضلع شرقی مجتمع «کرمان مال» به سبک سنتی انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به تعهداتی که شهرداری در سال‌های قبل به سرمایه‌گذار داشته، مقرر شد شهرداری، موضوع دسترسی آتش‌نشانی از کوچۀ ضلع شرقی مجتمع «کرمان مال» را در کمیسیون ماده پنج، اصلاح و تعیین‌تکلیف کند.
محسن تویسرکانی، افزود: همچنین ساماندهی این کوچه که شامل کف‌سازی و آسفالت آن است، به عهدۀ شهرداری است و مدیریت ارتباط بخشی از ساباط‌های بازار به سمت کوچه نیز، توسط میراث فرهنگی انجام خواهد شد.
وی، با اشاره به اینکه پروژۀ برق‌رسانی به مجتمع «کرمان مال» (صاروج پارس)  به مبلغ 60 میلیارد تومان با پیمانکار منعقد شده، بیان کرد: پروژۀ برق‌رسانی از چهارراه «طالقانی» شروع شده و تا پل «شهید بادپا» که پست توزیع برق قرار دارد، ادامه می‌یابد.
شهردار کرمان یادآور شد: برق‌رسانی به مجتمع «کرمان مال» پیشرفت 85 درصدی داشته و در حال حاضر، به سه‌راه «فرهنگیان» رسیده و تلاش داریم ظرف سه هفته آینده به پایان برسد.
ساماندهی محوطه اطراف مجتمع و مشرف به بازار قدیم از دیگر مباحث مطرح در این بازدید بود
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11317
اخبار مرتبط
نظرات شما