• چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 26 June 2024

  • چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 26 June 2024
در سیرجان؛

پنج هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سیرجان گفت: پنج هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی این شهرستان که به صورت حصار بلوکی ساخت و ساز و تصرف شده بود، آزادسازی شد...

مهران میرشاهی با اشاره به شکایت اداره منابع طبیعی مبنی بر تصرف ساخت و سازهای غیرمجاز در سیرجان به مساحت پنج هکتار از اراضی ملی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال، افزود: رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: اجرای حکم قلع و قمع و خلع ید بنای احداثی با دستور مستقیم دادستان سیرجان انجام و عملیات تخریب و آزادسازی و اجرای حکم با حضور ماموران نیروی انتظامی و عوامل یگان حفاظت استان کرمان با موفقیت اجرا شد.
به گزارش ایرنا،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سیرجان تصریح کرد: مردم می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیرجاز در اراضی ملی و غیره اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11332
اخبار مرتبط
نظرات شما