• چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 26 June 2024

  • چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 26 June 2024
موتور بیت‌کوین روشن شد؛

رکورد قیمتی جدید در راه است؟

قیمت بیت‌‌کوین پس از مدت‌ها توانسته از کانال 70 هزار دلار عبور کند. کارشناسان این اتفاق را نشانه‌‌ای مبنی بر پایان یافتن منطقه خطر دوران پساهاوینگ می‌دانند.اگر بیت‌کوین وارد کانال 72 هزار دلار شود، این موضوع می‌تواند نخستین ارز دیجیتال جهان را آماده محک زدن سطح 75 هزار دلار کند...

به نوشته کوین تلگراف، یکی از کارشناسان به نام «ویلی وو» اعلام کرده عبور بیت‌کوین از سطح 72 هزار دلار می‌تواند موجی از بسته شدن پوزیشن‌های شورت را در میان سرمایه‌گذاران به راه بیندازد؛ موضوعی که می‌تواند شرایط را برای بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان در جهت عبور از بالاترین سطح قیمتی تاریخ خود فراهم کند.
ویلی وو طی امروز چهارشنبه (16 خرداد) در شبکه اجتماعی ایکس به 1/1 میلیون دنبال‌کننده خود اعلام کرد: «ورود به سطح 72 هزار دلار یک واکنش زنجیره‌ای برای بستن پوزیشن‌های شورت را به همراه خواهد داشت. در صورت بالا رفتن قیمت بیت‌کوین تا سطح 75 هزار دلار و ثبت یک رکورد قیمتی جدید، 1/5 میلیارد دلار پوزیشین شورت آماده بسته شدن هستند.» 
به گزارش اکوایران، قیمت بیت‌کوین در نمودار هفتگی با رشد 4/8 درصدی همراه شده و این ارز دیجیتال اکنون با مقاومت قابل توجه در دو سطح 71 هزار و 500 دلار و 72 هزار دلار مواجه است.
قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال از 17 اردیبهشت تاکنون بیش از 12/5 درصد رشد کرده که نشان‌دهنده پایان منطقه خطر پَساهاوینگ است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11337
اخبار مرتبط
نظرات شما