• یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ -
  • 01 September 2024

  • یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ -
  • 01 September 2024
از ابتدای سال‌جاری تاکنونانجام شد؛

آسفالت ۷۶۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، از آسفالت بیش از ۷۶۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان، از ابتدای سال‌جاری تاکنون، توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان و پیمانکاران طرح «جهاد آسفالت»، خبر داد...

محمدرضا یحیی‌زاده، افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ۳۲۰هزار مترمربع از معابر خاکی شهر کرمان، توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، زیرسازی و آسفالت شد.
وی در ادامه، از روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، به‌عنوان روز تشکیل قرارگاه «جهاد آسفالت» یاد کرد و ادامه داد: از آن روز تاکنون، بیش از ۴۴۱ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان، توسط پیمانکاران این طرح و تحت نظارت واحد مدیریت کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان، آسفالت شده است.
یحیی‌زاده، با اشاره به اینکه شانزدهمین هفته از طرح «جهاد آسفالت» معابر شهر کرمان، از بیست‌وهفتم مرداد تا دوم شهریورماه، اجرا شده است، گفت: در این مدت، کوچه شماره ۱۳ خیابان «فیروزآباد»، خیابان «شهید محمد‌تقی ابوسعیدی» و خیابان «شهید مظفری‌فرد»، به مساحت ۲۰ هزار مترمربع توسط پیمانکار فاز اول، آسفالت شد.
 به گزارش کرنا، وی بیان کرد: کوچه شماره ۸ خیابان «شهید زریسفی»، کوچه شماره ۱۱ خیابان «بهاران»، برخی از کوچه‌های خیابان‌های «یاس» و «امام‌حسن(ع)»، به مساحت۲۴۷۰۰ مترمربع توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، نیز زیرسازی و آسفالت شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11955
اخبار مرتبط
نظرات شما