• دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ -
  • 28 October 2024

  • دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ -
  • 28 October 2024
در دیدار با شهردار کرمان مطرح شد؛

چالش های انبوه سازان مسکن در کرمان

نمایندگان انجمن انبوه‌سازان استان در دیدار با شهردار کرمان به بیان نظرات و مشکلات حوزه کاری خود با شهرداری، پرداختند...

شهردار کرمان در نشست با اعضای انجمن انبوه‌سازان استان و سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری، سیستماتیک و قاعده‌مندکردن فرآیند خدمات‌شهری را ضامن سلامت کاری در شهرداری، بیان کرد.
محسن تویسرکانی، از تمرکز بیشتر بر تکریم ارباب رجوع و تسهیل در فرآیندها در شهرداری کرمان، خبر داد و گفت: همه ما باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که اطمینان نسبی مردم جلب شود.
وی، ضرورت ایجاد خط ویژه خدمات‌شهری برای انبوه‌سازان کرمانی را یادآوری و اظهار امیدواری کرد: مطالب مطرح‌شده در این نشست، زمان انجام کارها را کاهش، و فرآیندها را اصلاح کند.
شهردار کرمان، با بیان اینکه هنر مسئولان، به حداقل‌رساندن فسادها و رانت‌هاست، گفت: باید با سیستماتیک‌کردن فرایندهای خدمت‌رسان، راه تخلف و فساد را ببندیم.
به گفته تویسرکانی، حل موانع و مشکلات این مسیر، باید دوطرفه بوده و قوانین و ضوابط برای دوطرف یکسان باشد.
همچنین سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری کرمان، با بیان این که ارتباط انبوه‌سازان با شهرداری، تخصصی است، گفت: کارشناسان شهرداری در این حوزه نیز خبره هستند و به‌همین دلیل باید اختلافات دوطرف، به حداقل برسد.
وی، اظهار داشت: الکترونیکی‌کردن فرآیندها و کاهش نفوذ نیروی انسانی، در دستور کار شهرداری است.
به گزارش کرنا،سعیدی، با بیان این که شخصاً به‌صورت میدانی بر موضوعات شهرسازی نظارت دارم، گفت: شفاف‌سازی و حذف امضای طلایی، فرایند صدور پروانه ساختمانی را کاهش می‌دهد.
در ابتدای این نشست، نمایندگان انجمن انبوه‌سازان استان، به بیان نظرات و مشکلات حوزه کاری خود با شهرداری، پرداختند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/12583
اخبار مرتبط
نظرات شما