• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
کارگاه‌های بحرانی استان، دست به کار شوند

ثبت درخواست تقسیط بدهی تامین اجتماعی

مرکز کسب و کار اتاق کرمان سامانه ثبت درخواست تقسیط بدهی کارگاه های بحرانی به سازمان تامین اجتماعی را طراحی و با آدرس 3632.kccim.ir در دسترس قرار داده است.

پس از ابلاغ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شمال استان مبنی بر تشکیل کمیته تقسیط بدهی کارگاه های بحرانی به تامین اجتماعی با محوریت اتاق کرمان، این کمیته تشکیل و در نخستین نشست هماهنگی آن، طراحی و راه اندازی سامانه ای برای دریافت و بررسی مدارک متقاضیان توسط اتاق مصوب شد. بر همین اساس مرکز کسب و کار اتاق کرمان پس از انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی عضو کمیته، طرح را تهیه و ظرف مدت هشت روز کاری، سامانه را با آدرس 3632.kccim.ir در دسترس قرار داد.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان به نقل از مرکز کسب و کار،بر اساس اعلام قبلی کمیته، بدهی های کمتر از 60 میلیون تومان با ارائه تقسیط نامه های قبلی، بدهی های از 60 میلیون تا 120 میلیون تومان با ارائه تقسیط نامه و نامه تایید نهاد یا دستگاه متولی مبنی بر بحرانی بودن و بدهی های بیشتر از 120 میلیون تومان با ارائه تقسیط نامه و نامه بحرانی بودن و مدارکی که توسط کارگروه بنا به مورد به متقاضی اعلام خواهد شد، تقسیط خواهند شد. پراکندگی واحدهای اقتصادی در پهنه وسیع استان کرمان استفاده از سامانه های الکترونیکی برای رفاه حال فعالان اقتصادی را اجتناب ناپذیر نموده و اتاق کرمان در همه پروژه های خود به این مهم توجه داشته است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5375
اخبار مرتبط
نظرات شما