• پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024

  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024
مسئولیت‌پذیران اجتماعی، گام اول توسعه؛

مسئولیت‌پذیران اجتماعی کرمان تجلیل می‌شوند

همایش نکوداشت"مسئولیت پذیران اجتماعی، گام اول توسعه" به همراه تجلیل از مسئولیت پذیران اجتماعی در حوزه های مختلف مانند فعالیت های اقتصادی، ورزشی، محیط زیست، پزشکی، قضاوت، کارآفرینی و خیریه ها برگزار می شود.

اتاق کرمان در راستای ترویج مسئولیت پذیری افراد در جامعه و با هدف ارج نهادن به فعالیت های خیرخواهانه و اقدامات مسئولانه قصد دارد به صورت نمادین از برترین های حوزه های مذکور تجلیل کند. در این همایش برجسته، مسئولان ملی و استانی مانند استاندار کرمان، رئیس سابق اتاق ایران، رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران، مشاورعالی کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران و سایر مسئولان و مدیران حضور دارند.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان،گفتنی است همزمان با برگزاری این همایش برندگان مسابقه انشاء با موضوع"جامعه و مسئولیت ما" مربوط به دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی استان کرمان که فراخوان آن مهرماه گذشته اطلاع رسانی شده بود، معرفی خواهند شد. همچنین کارگاه آموزشی تبیین مدل ها و ساز وکار همکاری سازمان های مردم نهاد در پروژه های مسئولیت های اجتماعی شرکتی برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5379
اخبار مرتبط
نظرات شما