• پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024

  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024
۳۹۰۰ کیلومتر راه خاکی در منطقه؛

احداث 250 کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری وحل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان از احداث ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در منطقه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اقتصاد روستاهای جنوب استان بر پایه کشاورزی استوار است، احداث راه‌های روستایی در کاهش قیمت تمام شده محصول تاثیرگذار است...

اکبر سلیمانی در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی راه های روستایی در جنوب کرمان، افزود: در حال حاضر با انعقاد قرارداد به میزان  ۳۵۰۰ میلیارد ریال اداره کل راهداری عزم جدی خود را به کار گرفته تا در زمینه ایجاد راه دسترسی مناسب برای روستائیان گام های موثری را بردارد .
وی از زیرسازی و آسفالت ۱۰۶ کیلومتر راه روستایی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: جنوب کرمان بیش از ۶۲۰۰ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۲۳۰۰ کیلومتر آسفالت و ۳۹۰۰ کیلومتر خاکی هستند که تا پایان امسال ۵۰ کیلومتر به راه های آسفالته در جنوب کرمان اضافه خواهد شد .
معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری وحل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با تکمیل و احداث ۱۰۶ کیلومتر راه تاکنون توسط حوزه معاونت فنی و راه های روستایی این اداره کل ۲۵۰۰ خانوار در جنوب کرمان از راه آسفالته مناسب بهره مند شده اند.
به گزارش ایسنا، وی  از بهره مندی ۶۵۰ خانوار از راه دسترسی مناسب تا پایان سال‌جاری  خبرداد و گفت: تا پایان امسال هم با آسفالت ۵۰ کیلومتر راه روستایی ۶۵۰ خانوار از راه مناسب بهره مند خواهند شد.
سلیمانی با اشاره به گستردگی منطقه جنوب کرمان و باقی ماندن احداث ۳۹۰۰ کیلومتر راه روستایی که اکثرا در مناطق کوهستانی جنوب کرمان هستند، افزود: با توجه به شرایط کنونی این اداره کل همت خواهد کرد تا علی رغم هزینه های سنگین، این راه ها به نتیجه برسد و مردم و روستائیان از مزایای آن بهره مند شوند .
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6341
اخبار مرتبط
نظرات شما