• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
راهداری: چهار محور همچنان بسته است؛

۳۶ راه روستایی کرمان بازگشایی شد

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان با اشاره به بسته شدن ۴۰ راه روستایی این استان در پی بارش برف از شامگاه گذشته گفت: ۳۶ راه تا ظهر امروز(شنبه) بصورت کامل بازگشایی شده و چهارراه دیگر هنوز بسته است...

جواد دهقانی افزود: تمام محورهای روستایی شهرستان هایی مانند بافت و شهداد که از دیشب مسدود شده، بازگشایی شده اند اما هنوز در حوالی تونل سیرچ و برخی مناطق دیگر بارندگی داریم و همین امر موجب شده که بازگشایی برخی راههای روستایی دیرتر انجام شود.
وی با بیان اینکه عمده راهداران نیز در محورهای اصلی و شریانی مستقر شده اند تا مانع از بسته شدن مسیرها شوند تصریح کرد: اکنون با تلاش راهداران تمامی محورهای اصلی و شریانی استان کرمان باز است و تردد بصورت روان در آنها جریان دارد.
دهقانی اظهار داشت: باتوجه به برودت هوای امشب استان کرمان، دما در برخی مناطق به مرز هفت درجه زیر صفر می رسد و یخ زدگی محورهای ارتباطی و لغزندگی جاده ها را شاهد خواهیم بود لذا ضرورت دارد تا تردد در این محورها با زنجیر چرخ صورت بگیرد.
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان همچنین گفت: مردم و رانندگان پیش از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.
به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: همکاران ما در این سامانه اطلاعات راه ها از جمله یخ زدگی، بارندگی و بسته شدن محورها را به صورت لحظه ای در اختیار مسافران قرار می دهند.
بارش برف از روز گذشته در برخی مناطق استان کرمان آغاز شده و تا این لحظه علاوه بر مسدودی ۴۰ راه روستایی باعث حوادث رانندگی مختلفی در جاده های این استان شده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6443
اخبار مرتبط
نظرات شما