• دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 May 2024

  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 May 2024
مدیرعامل آبفا اعلام کرد

تعویض ۱۹ هزار کنتور آب در کرمان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۹ هزار و ۵۲۶ کنتور خراب در سطح استان کرمان تعویض شد...

علیرضا عبدیان با اعلام این خبر افزود: به منظور اصلاح الگوی مصرف و توزیع بهینه آب، کنتورهای خراب تعویض می‌شود و این امر تاثیر به سزایی در مدیریت مصرف و جلوگیری از هدر رفت آب دارد.
وی ادامه داد: تعویض کنتورهای خراب  شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته تر به مشترکین و شهروندان را فراهم می‌نماید و از اتلاف منابع آبی جلوگیری می‌کند.
عبدیان با اشاره به سرمای هوا نسبت به یخ زدگی کنتورها و تاسیسات آب هشدار داد و تصریح کرد: برای جلوگیری از یخ زدگی کنتورها شهروندان باید با پشم شیشه، گونی، پوشال کولر، پتو و کیسه حاوی خاک اره کنتور و حوضچه را عایق بندی کنند و  برای عایق بندی لوله‌های روکار و در معرض سرما از پشم شیشه استفاده نمایند.
به گزارش ایسنا،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان اضافه کرد: در یخبندان چنانچه کنتور و یا لوله آب دچار یخ زدگی شود شهروندان باید با حرارت غیر مستقیم یخ لوله و کنتور را به تدریج از بین ببرند و در صورت حادثه با شماره تلفن ۱۲۲ تماس بگیرند تا در اسرع وقت همکاران ما حادثه را رفع کنند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10176
اخبار مرتبط
نظرات شما