• شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 18 May 2024

  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 18 May 2024
واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین در کرمان تا پایان سال جاری؛

وعده مسکنی استاندار به کرمانی ها

استاندار کرمان در شورای مسکن استان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان در استان تا پایان سال جاری هستیم و در صورت تحقق این امر موجب شکستن قیمت زمین و انگیزه بیشتر متقاضیان جهت ساخت واحدهای خود می‌شود...

شورای مسکن استان با حضور استاندار کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سایر اعضا برگزار شد.
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه با تشکر از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان جهت واگذاری بیش از ۳ هزار قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن، افزود: یک اتفاق خوبی رقم خورد و موجب شد مردم صاحب زمین شوند و بر این اساس می‌توانند با استفاده از دریافت تسهیلات و ظرفیت‌های قانونی اقدام به ساخت مسکن کنند.
وی تصریح کرد: تا دهه فجر در شمال استان نیز تا ۳ هزار قطعه زمین باید واگذار شود تا هرچه زودتر مردم صاحب زمین شوند و پس از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، ساخت و ساز انجام شود.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان،استاندار کرمان بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان در استان تا قبل از پایان سال جاری هستیم و در صورت تحقق این امر موجب شکستن قیمت زمین و انگیزه بیشتر متقاضیان جهت ساخت واحدهای خود می‌شود.
گفتنی است، در این جلسه طبق ارائه گزارش عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان به تفکیک وضعیت طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10349
اخبار مرتبط
نظرات شما