• سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 16 July 2024

  • سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 16 July 2024
امضای تفاهم نامه در کرمان آیدکس 2024؛

بهبود فرآیند اخذ مجوزهای ساخت‌وساز شهری

در حاشیۀ سومین روز از رویداد «کرمان آیدکس»، تفاهم‌نامۀ «شهرداری کرمان» و «اتاق بازرگانی کرمان» با هدف بهبود فرآیند اخذ مجوزهای حوزۀ ساخت‌وساز شهری و فراهم‌آوردن قابلیت جذب سرمایه، منعقد شد...

در حاشیۀ سومین روز از رویداد «کرمان آیدکس»، این تفاهم‌نامۀ دوجانبه در راستای تحقق اهداف توسعه متوازن و پایدار و بهبود فضای کسب‌وکار و جذب سرمایه‌گذار در حوزۀ صنعت ساختمان و همچنین بهره‌مندی و هم‌افزایی ظرفیت و تجربه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، بین شهرداری کرمان به نمایندگی «محسن تویسرکانی»، شهردار کرمان و «مهدی طبیب‌زاده»، رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمان، منعقد شد.
لازم به ذکر است، بررسی امکان پرداخت‌های عوارض شهرسازی در بافت تاریخی در زمان انتهای پروژه (هنگام صدور پایان‌کار) به نرخ روز، بررسی امکان تسریع و تلخیص مراحل اداری صدور مجوزهای صادره در حوزۀ شهرداری و تشکیل کارگروه‌های مشترک و با حضور سایر دستگاه‌های اجرایی، بخش‌هایی از موارد ذکرشده در این تفاهم‌نامه است.
همچنین مدت تفاهم‌نامه «شهرداری کرمان» و «اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمان» از زمان امضا، یک سال است که با توافق طرفین، قابل تمدید خواهد بود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11168
اخبار مرتبط
نظرات شما