• یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 12 May 2024

  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 12 May 2024
معاون امور عمرانی استاندار کرمان پاسخ داد

سرنوشت طرح ترافیکی میدان بیرم‌آباد به کجا رسید؟

کارشناسان شورای عالی ترافیک کشور به کرمان دعوت شده‌اند تا در مورد طرح ترافیکی میدان بیرم‌آباد اظهارنظر کنند و به توقف، اصلاح و یا ادامه اجرای طرح فعلی رای دهند...

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: به دلیل آنکه آنکه موضوع طرح ترافیکی میدان بیرم آباد کاملا تخصصی است و باید کارشناس خاص خود را داشته باشد، از شورای عالی ترافیک(کشور) خواستیم کارشناسانشان را به کرمان اعزام کنند تا از محل بازدید داشته باشند و در صورتی که طرح کنونی تائید شود، ادامه می دهیم و اگر اصلاحیه نیاز باشد، اصلاح خواهد شد.
سیدمصطفی آیت اللهی موسوی درباره سرنوشت طرح ترافیکی میدان بیرم آباد کرمان اظهار کرد: طرح ترافیکی این میدان دو سال و در سه نوبت در شورای ترافیک استان مطرح شد زیرا ورودی شهر بوده و همچنین تصادفات زیادی نیز به همراه داشته است.
وی افزود: طرح های مختلفی برای این میدان مطرح شد اما همه به دلیل ایراداتی، برای اصلاح به شهرداری برگشت و شهرداری بعد از چند نوبت رفت و برگشت با کمک کارشناسان، طرح نهایی را ارائه داده است.
آیت اللهی موسوی بیان کرد: در جلسه نهایی سه کارشناس خبره ترافیک حضور داشتند و بنده نیز سئوالاتی پیرامون طرح ارائه شده کردم و همه تائید کردند که طرح خوب است و عملیات اجرائی آغاز شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: بخشی از طرح ترافیکی میدان بیرم آباد اجرا و بخشی متوقف شده و اجرا نشده زیرا اهالی محله سرآسیاب اعتراض داشتند ضمن اینکه ایراداتی بود و اعلام شد در منطقه ترافیک ایجاد شده است.
وی ادامه داد: به دلیل آنکه آنکه موضوع کاملا تخصصی است و باید کارشناس خاص خود را داشته باشد، از شورای عالی ترافیک(کشور) خواستیم کارشناسانشان را به کرمان اعزام کنند تا از محل بازدید داشته باشند و در صورتی که طرح کنونی تائید شود، ادامه می دهیم و اگر اصلاحیه نیاز باشد، اصلاح خواهد شد.
آیت اللهی موسوی اظهار کرد: در حال حاضر دستور دادیم اجرای پروزه متوقف تا تکلیف روشن شود و اگر تائید کارشناسان شورای عالی ترافیک نباشد هزینه بیشتری متحمل نشویم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در پایان گفت: در مطالعات طرح جامع ترافیک، میدان بیرم آباد به صورت تقاطع غیرهمسطح دیده شده و مشاور هم پیشنهاد کرده که باید مراحل قانونی طی شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5125
اخبار مرتبط
نظرات شما