• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
مسیر بعدی حرکت قیمت بزرگترین ارز دیجیتال کجاست؟

عملکرد درخشان بیت‌کوین در ماه اکتبر

با عملکرد بسیار خوب بیت کوین در ماه اکتبر سال جاری میلادی، این سوال مطرح می‌شود که این ارز دیجیتال می‌تواند در نوامبر نیز عملکرد درخشانی داشته باشد؟...

با رسیدن به انتهای اکتبر، بیت‌کوین بیش از 34 هزار دلار معامله می‌شود و سرمایه‌گذاران به شکل مشتاقانه منتظر مسیر بعدی حرکت قیمت بزرگترین ارز دیجیتال هستند.
به نوشته سایت اینوستینگ، این ارز دیجیتال محبوب در اکتبر 2023 یک رکورد فوق‌العاده ثبت کرد و قیمت آن در این ماه 27/1 درصد رشد داشت. بیت‌کوین یک بار دیگر از انتظارات فراتر رفت و این پرسش را به ذهن سرمایه‌گذاران آورد: «آیا ماه نوامبر هم با افزایش قیمت بیت‌کوین همراه می‌شود؟»
بررسی روند تاریخی نشان می‌دهد که ماه اکتبر همواره یک ماه فوق‌العاده برای بیت‌کوین بوده و این رمزارز به طور متوسط با رشد قیمت 22/2 درصدی در این ماه همراه می‌شود. افزایش 27/1 درصدی قیمت بیت‌کوین در اکتبر 2023 نیز نشانه‌ای از ادامه‌دار بودن این روند است.
از سوی دیگر، روند تاریخی بیت‌کوین در ماه نوامبر، پیچیده‌تر و غیرقابل پیش‌بینی‌تر است. در طول پنچ سال گذشته، بیت‌‌کوین تنها در نوامبر 2020 شاهد افزایش قیمت خود بود و قیمت آن به میزان قابل توجه 42/9 درصد رشد کرد. همین اتفاق باعث شده پیش‌بینی‌هایی مبنی بر افزایش قیمت بیت‌کوین تا 51 هزار دلار در ماه نوامبر سال جاری میلادی انجام شود، اما باید منتظر ماند و دید نوامبر نیز همچون اکتبر، میزبان خوبی برای بیت‌کوین خواهد بود یا خیر.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9230
اخبار مرتبط
نظرات شما