• یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024

  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024
مدیرعامل آبفای استان کرمان خبر داد؛

شبکه آب کهنوج هوشمندسازی می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی شهرستان کهنوج، به زودی و در آینده نزدیک شبکه آب در این شهرستان هوشمند می‌شود...

علیرضا عبدیان با اعلام این خبر افزود: شبکه آب در شهرستان کهنوج در بیشتر نقاط بازسازی شده و طرح این موضوع که شبکه آب در کهنوج فرسوده و قدیمی است؛ نادرست است چراکه در سال جاری ۱۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی در این شهرستان توسعه و بازسازی شده است.
وی اظهار کرد: از ابتدای آبان ماه تاکنون چهار کیلومتر از شبکه آبرسانی در روستاهای این شهرستان در حال توسعه و بازسازی است.
عبدیان با بیان اینکه تمامی حوادث و اتفاقات شبکه آب از طریق سامانه ۱۲۲ رصد می‌شود، تصریح کرد: تاکنون هیچ حادثه‌ای نداشته‌ایم که اصلاح آن دو ماه به طول بینجامد و تمامی حوادث از زمان اعلام تا زمان اصلاح در سامانه ۱۲۲ شرکت آبفا ثبت می‌شود و زمان این فرایند به طور کامل قابل مشاهده است.
به گزارش ایسنا،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان، به برنامه‌ریزی‌های شرکت آبفا برای پیش بینی مشکلات آب در تابستان اشاره کرد و ادامه داد: برای کمبود آب در کهنوج کف‌شکنی و حفر سه حلقه چاه در شهر کهنوج و ۹ حلقه چاه برای روستاهای شهرستان در حال اجراست و اعتباری برای آن تخصیص داده شده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9312
اخبار مرتبط
نظرات شما