• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
آینده درخشان بیت‌کوین؛

رمزارزی که محبوب اپل و مِتا می‌شود

به نوشته کوین‌تلگراف،در حالیکه تنها چند ماه به رویداد هاوینگ بیت‌کوین باقی مانده، مایکل سایلور - موسس شرکت تجاری «مایکرو استراتژی» - اعلام کرده تقاضا برای بیت‌کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی تا ۱۰ برابر افزایش پیدا کند...

مایکل سایلور گفته: «فکر می‌کنم که در ۱۲ ماه آینده یک اتفاق بزرگ در پیش داریم، زیرا تقاضا برای بیت‌کوین می‌تواند ۲، ۳ یا حتی ۱۰ برابر نیز افزایش پیدا کند و از سوی دیگر میزان بیت‌کوین در دسترس برای فروش، در ماه آوریل که رویداد هاوینگ رخ می‌دهد، به نصف کاهش پیدا می‌کند».
هاوینگِ بیت‌کوین یک رویداد مهم است که تقریباً هر چهار سال یک بار در شبکه بیت‌کوین رخ می‌دهد و به معنی کاهش پاداش استخراج ماینرها است. این موضوع به کنترل نرخ استخراج بیت‌کوین‌های جدید و حفظ کمبود این رمزارز کمک می‌کند. نصف شدن بیت‌کوین با کاهش عرضه این ارز دیجیتال به بازار همراه می‌شود و پس از آن، ارزش بیت‌کوین معمولا بالا می‌رود. رویداد هاوینگ در آوریل یا می 2024 انجام خواهد شد.
سایلور همچنین یک سال آینده را به عنوان میهمانی بزرگ بیت‌کوین نامیده و آن را به دوره‌ای که این رمزارز از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شود و به دنیای واقعی راه پیدا می‌کند، تشبیه کرده است.
به گزارش اکوایران،موسس شرکت مایکرو استراتژی اعلام کرده بیت‌کوین بین سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۸ به رشد خود ادامه می‌دهد و استفاده از آن در میان شرکت‌های بزرگ فناوری و برترین بانک‌های جهان افزایش خواهد یافت و آن‌ها این رمزارز را در محصولات و خدمات خود ادغام می‌کنند. در همین حال، رقابت شدیدی میان شرکت‌هایی مانند اپل و مِتا برای دستیابی به بیت‌کوین بیشتر برای سود بالاتر شکل خواهد گرفت.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9397
اخبار مرتبط
نظرات شما