• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور به امضا رسید؛

توافقنامه همکاری دانش بنیان با کرمان موتور

توافقنامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و شرکت کرمان موتور با حضور معاون ریاست جمهوری و مدیرعامل شرکت کرمان موتور به امضا رسید...

به گزارش روابط عمومی شرکت کرمان موتور با توجه به اهمیت بسیار بالای کاهش مصرف سوخت و کاهش میزان انتشار آلاینده ها، این توافقنامه، در راستای تحقق اصلاح الگوی مصرف حامل های انرژی و رفع ناترازی در بخش حمل و نقل کشور امضا شد.
روح الله دهقانی فیروزآبادی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، طی نشستی که در محل امضای توافق نامه در محل شرکت کرمان موتور و با حضور مدیرعامل این شرکت انجام گرفت با اشاره به لزوم فراهم کردن بستر همکاری متقابل مابین شرکت های دانش بنیان و صنایع تولیدی بر لزوم همکاری فی مابین شرکت کرمان موتور و شرکت های دانش بنیان به هم افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین تاکید کرد و همچنین افزود: «هدف از اجرای این توافق نامه که به مدت چهار سال و در دو فاز اجرا خواهد شد، کسب دانش فنی، طراحی و تولید قوای محرکه کم مصرف در خودروهای داخلی بنزینی و تحقق صرفه جویی مصرف سوخت بیش از 2 لیتر در 100 کیلومتر با تمرکز بر یکی از خودروهای تولید شده توسط کرمان موتور خواهد بود
در ادامه این نشست، دهقانی فیروزآبادی به همراهی سامان فیروزی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور، با حضور در معاونت توسعه محصول؛ از تجهیزات، آزمایشگاه ها و اقدامات این معاونت در راستای تحقیق و توسعه محصولات جدید و ارتقا و بهبود کیفیت محصولات در حال تولید بازدید کردند. همچنین از سوی دهقانی و هیئت همراه از خودروهای کی ام سی ایگل در دو نسخه بنزینی و برقی و همچنین کی ام سی T9 و کی ام سی X5 بازدید شد.
گفتنی است در این نشست، توانایی های شرکت کرمان موتور و برنامه این شرکت برای ارتقا به با ارزش ترین خودروساز خصوصی خاورمیانه نیز مطرح شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10730
اخبار مرتبط
نظرات شما