• چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 26 June 2024

  • چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 26 June 2024
مهلت ارسال آثار از ۱۹ تا ۲۲ خردادماه؛

نخستین مسابقه نماهای مسکونی در کرمان

معاون شهرسازی و معماری شهردار کرمان، از برگزاری نخستین مسابقۀ برترین نمای ساختمان‌ها در بخش نماهای اجراشدۀ مجتمع‌های مسکونی و ویلایی محدودۀ شهر کرمان، خبر داد...

ریحانه‌السادات تهامی، گفت: نخستین مسابقۀ نماهای اجراشده در شهر کرمان، با هدف ارتقای دانش و سواد بصری و استفاده از استعدادهای موجود در راستای بهبود کیفیت سیما و منظر شهری با بهره‌گیری از الگوی معماری و فرهنگ ایرانی و اسلامی و به‌مناسبت بزرگداشت روز «معمار»، برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقه مربوط به نمای ساختمان‌های مسکونی اجراشده در محدودۀ قانونی شهر کرمان و در بازۀ زمانی دو دهۀ اخیر است.
به گزارش کرنا، معاون شهرسازی و معماری شهردار کرمان، ‌بیان کرد: مهلت ارسال آثار از ۱۹ تا ۲۲ خردادماه و تاریخ داوری آثار ۲۴ خردادماه خواهد بود و نتایج مسابقه هم ۲۷ خردادماه، اعلام خواهد شد.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه، می‌توانند برای ارائه فایل دیجیتال به‌صورت حضوری به دبیرخانۀ مسابقۀ نماهای ساختمان واقع در میدان «شورا»، ساختمان شهرداری کرمان، معاونت شهرسازی و معماری و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و جزییات مرتبط با مسابقه، به سایت shahrsazi.kerman.ir قسمت آرشیو اخبار، مراجعه کنند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11282
اخبار مرتبط
نظرات شما