• جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ -
  • 05 July 2024

  • جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ -
  • 05 July 2024
فلای دبی خبر داد؛

پرواز مستقیم کرمان - دبی از 19 شهریور

اقتصاد کرمان: فلای دبی شرکت هواپیمایی مستقر در دبی، امروز از راه اندازی پروازهای مستقیم به دو مقصد جدید در ایران خبر داد. این شامل شروع سرویس هفتگی چهار بار به جزیره کیش از 7 شهریور و دو بار در هفته به کرمان از 19 شهریورماه است...

فلای دبی دو مقصد در ایران اضافه می کند. این شرکت هواپیمایی مستقر در دبی، امروز از راه اندازی پروازهای مستقیم به دو مقصد جدید در ایران خبر داد. این شامل شروع سرویس هفتگی چهار بار به جزیره کیش از 7 شهریور و دو بار در هفته به کرمان از 19 شهریور می باشد.
حمد عبیدالا، مدیر ارشد بازرگانی فلای دبی، گفت: «ما همچنان به دنبال فرصت‌هایی برای باز کردن بازارهای کم خدمات بوده‌ایم و بنابراین خوشحالیم که گزینه‌های راحت‌تری را برای سفر به ایران به مشتریان خود ارائه می‌کنیم.
فلای دبی به ایجاد جریان های آزاد تجاری و گردشگری اختصاص دارد و با توجه به کرمان و جزیره کیش به عنوان جدیدترین مقاصد ما، مشتاقانه منتظریم تا فرصت های بیشتری را برای مسافران خود فراهم کنیم تا شبکه گسترده خود را کشف کنند.
جیحون افندی، معاون ارشد عملیات بازرگانی و تجارت الکترونیک فلای دبی، در خصوص راه اندازی پروازها گفت: با اضافه شدن این دو مسیر، فلای دبی خدمات مسافرتی راحت و قابل دسترس بین دو کشور را به مشتریان ارائه می دهد و این امر باعث می شود که این امر باعث شود. اتصال مشتریان به دبی و فراتر از آن در شبکه ما آسان تر است. مسافرانی که سفر با flydubai را انتخاب می‌کنند، می‌توانند از تجربه شخصی در کلاس تجاری یا راحتی بیشتر در کلاس اکونومی در ناوگان جوان هواپیماهای بوئینگ 737 ما لذت ببرند."
جزئیات پرواز برای دو مقصد
پروازهای فرودگاه بین المللی کیش (KIH) و فرودگاه بین المللی کرمان (KER) از ترمینال 2 بین المللی دبی (DXB) انجام می شود. امارات در این مسیرها کد اشتراک گذاری خواهد کرد و به مسافران گزینه های بیشتری برای اتصال از طریق هاب بین المللی هوانوردی دبی ارائه می دهد.
پروازهای فرودگاه بین المللی کیش (KIH) چهار بار در هفته در روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و شنبه انجام می شود.
پروازهای فرودگاه بین المللی کرمان (KER) دو بار در هفته در روزهای دوشنبه و پنج شنبه انجام می شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11555
اخبار مرتبط
نظرات شما