• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
در گروه کاری اشتغال و کارآفرینی استان، انجام شد؛

بررسی تعهد اشتغال سال ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

گروه کاری اشتغال و کارآفرینی استان کرمان به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان برگزار شد. در این جلسه، تعهد دستگاه‌های اجرایی استان در ایجاد اشتغال برای سال 1400 مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در این جلسه عنوان کرد: عمده اشتغال استان در حوزه دستگاه‌های صنعت، معدن و تجارت، گردشگری و کشاورزی است.
دکتر مهرابی ابراز داشت: سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت شمال و جنوب استان با توجه به پروژه‌های کلنگ‌زنی کرده و در دست اجرا و ارزش افزوده بالایی در بخش‌های زیرمجموعه خود فراهم می‌کنند، امکان ایجاد اشتغال بالایی را دارند.
وی بیان کرد: هدف ایجاد اشتغال موثر است که در رشد اقتصادی استان اثرگذاری داشته باشند و براساس آنها برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعتبارات و غیره صورت گیرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: بخش گردشگری طی یک سال گذشته تحت تاثیر شدید بیماری کرونا قرار گرفت، اما با کاهش روند بیماری شاهد رونق آن خواهیم بود و مطمئنا اشتغال بالایی را در این بخش می‌توان ایجاد کرد.
وی افزود: همیشه تاکید شده که بخش گردشگری با توجه به رونقی که در حوزه اشتغال و اقتصاد فراهم می‌کند، مورد حمایت‌های لازم از تسهیلات و صدور مجوز قرار داشته باشد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3228
گالری عکس
اخبار مرتبط
نظرات شما