• پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024

  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024
مثلثی که مربع نمی‌شود؛

جای خالی کرمان در بین مقاصد سفر گردشگران

اضافه شدن کرمان به جمع سه استان اصفهان، شیراز و یزد و تبدیل این مثلث به مربع گردشگری، آرزوی برآورده نشده‌ کرمانی‌ها است که تلاش‌های جسته و گریخته‌ای برای تحقق آن صورت گرفته اما همچنان به بار ننشسته است...

در تازه‌ترین تحرک در این مسیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، جمعی از تورگردانان معتبر کشور را به کرمان دعوت کرده تا شاید این میزبانی گره کور این مساله را باز کند. فریدون فعالی نوید این را داده که استان کرمان جزو مقاصد سفر گردشگران داخلی و خارجی و یکی از اضلاع گردشگری خواهد شد.
فعالی از سفر بهترین و معتبرترین تورگردانان کشور به کرمان خبر داد و گفت: این تورگردانان با هدف بازدید از جاذبه‌های گردشگری و بستن بسته‌های سفر جهت ارائه به مهمانان داخلی و خارجی به استان کرمان سفر کرده‌اند.
او می‌افزاید: تورگردانان در حال بازدید از ظرفیت‌های گردشگری باغ شاهزاده، شهر ماهان، خانه‌های تاریخی، بازارهای تاریخی، موزه‌ها و ... شهر کرمان هستند.
"این سفر با هدف آشناسازی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و اقامتی کرمان برگزار تا با تعریف بسته‌های گردشگری مسافران را به شهر کرمان هدایت کنند." این مطلب را نیز فعالی به ایسنا گفت.
مدیرکل میراث فرهنکی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان نوید این را داد که استان کرمان جزو مقاصد سفر گردشگران داخلی و خارجی و یکی از اضلاع گردشگری خواهد شد.
او با اشاره به اینکه این تورگردانان به صورت آزمایشی در هتل وکیل اقامت داشتند که باعث تحییر و بهت آنان شده بود، بیان کرد: تصور نمی‌کردند که کرمان به این میزان جاذبه گردشگری داشته باشد ضمن آنکه بتواند این نوع مجموعه ها خدمات عالی نیز به مسافران ارائه دهد.
فعالی درباره ثمرات این سفر عنوان کرد: این برنامه ریزی برای نوروز پیشرو سفرهای ویژه‌ای به استان کرمان خواهیم داشت.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4802
اخبار مرتبط
نظرات شما