• پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024

  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024
آماده افتتاح شدن فاز اول باغ بیرم‌آباد؛

افتتاح هتل وکیل کرمان در هفته گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از افتتاح هتل وکیل شهر کرمان در هفته گردشگری خبر داد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان عصر امروز دوم شهریورماه و در اولین روز از هفته دولت با هدف بررسی صنعت گردشگری کرمان از چند جاذبه گردشگری و اقامتی این شهر بازدید کرد.
افتتاح هتل وکیل (کاروانیکا) در هفته گردشگری خبری بود که فعالی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان به فداکار در جریان بازدید از این مکان داد.
برپایه این گزارش، این هتل دارای ۱۷۵ اتاق است که حدود ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن تسهیلات از محل تبصره ۱۸ داده شده است.
براساس این گزارش، حمام ابراهیم خان که قدمت آن به دوره قاجاریه می‌رسد و اکنون به موزه سیم و زر کرمان تبدیل شده است، مقصد بعدی استاندار کرمان در بازدید از جاذبه های گردشگری شهر کرمان بود.
همچنین دکتر فداکار از مجموعه تاریخی گردشگری باغ بیرم آباد که فاز اول آن آماده افتتاح است، بازدید کرد و شرط استاندار برای دادن تسهیلات آزاد بودن حضور عموم مردم بود.
مجتمع پارک آبی دکتر ضیاء که در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع احداث شده، هدف بعدی استاندار کرمان بود. برپایه این گزارش، آب مورد نیاز این پروژه خریداری می شود و ۳۰ تا ۴۰ مترمکعب آب دور ریز دارد که برای آبیاری فضای سبز این آب تصفیه می شود.
به گزارش ایسنا، حجم سرمایه‌گذاری این پروژه ۱۹۴ میلیارد تومان است که برای دریافت ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک معرفی شده است و این پروژه زمینه اشتغال ۷۵ نفر را فراهم می‌کند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4842
اخبار مرتبط
نظرات شما