• سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 23 April 2024

  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 23 April 2024
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان خبر داد

نمایشگاه صنایع‌دستی کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌ دستی و پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری این استان با عنوان کارمانیا از تاریخ ۵ تا ۹ آبان‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کرمان خبر داد.

فریدون فعالی با اعلام این خبر به شعار این نمایشگاه با عنوان "کرمان سرزمین شگفتی‌های پنهان" اشاره و اظهار کرد: نمایشگاه مذکور در متراژ ۳۰۰۰ مترمربع و با ۱۸۰ غرفه صنایع‌دستی و ۱۵ غرفه گردشگری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه صنایع‌ دستی علاوه بر هنرمندان و صنعتگران کرمانی از هنرمندان سراسر کشور نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است افزود: ۹۰ غرفه برای هنرمندان کرمانی و مابقی برای هنرمندان خارج از استان در نظر گرفته شده است.
فعالی بیان کرد: برای واگذاری غرفه‌های صنایع‌دستی اولویت با برندهای تجاری صنایع‌دستی و پشتیبان‌های مشاغل خانگی خواهد بود.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان بیان کرد: به دلیل شیوع کرونا به مدت سه سال نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری در کرمان برگزار نشد که خوشبختانه امسال این نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی، شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4909
اخبار مرتبط
نظرات شما