• سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 23 April 2024

  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 23 April 2024
Microsoft ۳۶۵ Copilot چیست؟

هوش مصنوعی دستیار کاری شما می‌شود

انسان‌ها همواره با رویاپردازی به دنبال خلق و نوآوری هستند. انسان ها به دنبال کاری هستند تا به آنها هدف مشخصی بدهد مانند نوشتن رمان، یک کشف جدید یا ساختن یک ارتباط قوی با دیگر انسان ها. اما هنوز ما وقت زیادی را صرف کارهای طاقت فرسا می کنیم...

ما برای اتصال به روح کاری که انجام می دهیم نیاز به انجام بهتر کارهای قبل نداریم ، ما نیاز به کار از اساس جدید داریم.
شرکت ماسکروسافت با این مقدمه یکی از جدیدترین محصولات خود را معرفی کرده است؛ Microsoft 365 Copilot. محصولی که به کمک مدل های زبان بزرگ (LLMs) قرار است کلمات ما را به قدرتمندترین ابزار بهره وری تبدیل کند.
این نرم افزار جدید در کنار دیگر محصولات این شرکت که انسان ها هر روز استفاده می کنند، مانند ورد، اکسل و پاورپوینت استافد خواهد شد. ورودی این نرم افزار زبان طبیعی است. یعنی شما می توانید به عنوان یک مدیر شرکت پس از جلسات چند روز اخیر دربار استراتژی یک محصول از این نرم افزار بپرسید در جلسات چند روز اخیر چگونه استراتژی محصول به روز شد؟ حال کمک خلبان (معنای کمله copilot) ماکروسافت با کمک صورت جلسه های جلسات برگزار شده، ایمیل های رد و بدل شده و موضوعات چت ها در گروه های شرکت گزارش جامعی به شما ارائه خواهد داد.
این نرم افزار جدید کمک می کند که ساعت ها وقت ذخیره شود، اگرچه همچنان انسان ها فرمان کار را در این نرم افزارها در دست دارند. با کوپایلت می توان طرح های زیبا را در پاورپوینت در اندک زمانی آماده کرد و یا در اکسل می تواند روندها را تجزیه و تحلیل کرد و در نهایت گزارشی حرفه ای را آماده کرد.
همه افراد شاغل می خواهند روی 20 درصد مهم شغلشان تمرکز کنند و زمان خود را تلف نکنند. کمک خلبان بار را سبک می کند. Copilot در Outlook به ما کمک می کند اینباکس خود را در عرض چند دقیقه پاک کنیم و نه در چند ساعت. همچنین این نرم افزار از خلاصه کردن رشته های ایمیل طولانی تا تهیه سریع پیش نویس پاسخ های پیشنهادی را انجام می دهد.
در میان توسعه دهندگانی که از GitHub Copilot استفاده می کنند، 88 درصد گفته اند که بهره وری بیشتری دارند، 74 درصد می گویند که می توانند روی کار رضایت بخش تری تمرکز کنند، و 77 درصد می گویند که به آنها کمک می کند زمان کمتری را برای جستجوی اطلاعات یا مثال صرف کنند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6919
اخبار مرتبط
نظرات شما