• شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ -
  • 26 October 2024

  • شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ -
  • 26 October 2024
رییس‌پلیس گردشگری کرمان خبر داد؛

شناسایی مجریان تورهای گردشگری غیرمجاز کرمان

رییس‌پلیس گردشگری کرمان از شناسایی ۲۴ نفر از مجریان تورهای غیرمجاز گردشگری در این استان خبر داد و گفت: با متخلفان تورهای غیرمجاز در کرمان برخورد می‌شود...

مهدی معنویان افزود: این افراد طی پایش‌های انجام گرفته و با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، شناسایی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.
وی با اشاره به اینکه رفسنجان و سیرجان جزو شهرستان هایی هستند که بیشترین تورهای غیرمجاز در آنها وجود دارد اظهار داشت: خوشبختانه نیروی انتظامی در شناسایی این تورها کمک زیادی به مجموعه پلیس گردشگری استان کرمان می‌کند.
رییس پلیس گردشگری استان کرمان تاکید کرد: افرادی که فرهنگ بومی هر منطقه و اصول گردشگری را زیر پا بگذراند با آنها برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از مردم با دیدن تبلیغات تورهای گردشگری با قیمت‌های ارزان، اطلاعات کافی در خصوص احتمال تخلف در این تورها را کسب نمی‌کنند.
معنویان خاطرنشان کرد: از تمام گردشگران درخواست داریم برای حفظ سلامت خود، تورهای گردشگری غیرمجاز را همراهی نکنند.
وی با اشاره به وظایف پلیس گردشگری گفت: شناسایی و معرفی تورهای غیرمجاز، ارائه خدمات به مسافران و گردشگران از قبیل معرفی جاذبه‌های گردشگری و اماکن اقامتی و غیره از جمله وظایف پلیس گردشگری محسوب می‌شود که تاکنون فعالیت‌های شایسته‌ای در این خصوص انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری کرمان، رییس پلیس گردشگری استان کرمان بیان کرد: پلیس گردشگر باید با ایجاد امنیت برای گردشگران داخلی و خارجی و جلوگیری از جرائم معرف خوبی برای استان باشد.
وی ادامه داد: پلیس گردشگری استان کرمان با همکاری دفتر خدمات مسافرتی کبوتران حرم راه‌اندازی شده و نیروهایی که در طرح مذکور همکاری دارند، آموزش‌های لازم و مرتبط را در این زمینه فرا گرفته‌اند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8667
اخبار مرتبط
نظرات شما