• سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 16 April 2024

  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 16 April 2024
مدیر میراث‌فرهنگی و گردشگری ریگان خبر داد

مسابقات رالی گردشگری در تپه‌های شنی ریگان

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ریگان گفت: مسابقات رالی گردشگری در تاریخ‌های ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه جاری در تپه‌های شنی علی‌آباد پشت ریگ این شهرستان برگزار می‌شود...

امیر ابراهیمی اظهار کرد: با توجه به اینکه بلندترین تپه‌های شنی با ارتفاع بیش از ۷۵ متر و وسعت ۳۰ کیلومتر مربع در شهرستان ریگان وجود دارد بنابراین این ظرفیت می‌تواند بهترین فرصت برای جذب گردشگران به سوی شهرستان باشد.
مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ریگان افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله مسابقات رالی و اتومبیل‌رانی تا حدودی توانسته ما را به این هدف نزدیک‌تر کند که خوشبختانه امسال نیز این برنامه در بهمن‌ماه جاری با همکاری اداره ورزش و جوانان استان کرمان، فرمانداری، ارشاد اسلامی، اداره عشایری و ... برگزار می‌شود.
او ادامه داد: کسانیکه علاقمند هستند در این مسابقات شرکت کنند می‌توانند به اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بخش اتومبیل‌رانی مراجعه و یا تماس حاصل کنند.
ابراهیمی در ادامه از برگزاری مسابقات شترسواری و همچنین جنگ شادی در حاشیه مسابقات رالی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم این گونه برنامه‌ها را به صورت مداوم در طول سال برای ایجاد روحیه شور و نشاط در مردم برپا کنیم.
به گزارش ایسنا، او خاطرنشان کرد: شهرستان ریگان علاوه بر تپه‌های شنی ریگان که خاصیت درمانی هم دارند، جاذبه‌های دیگری همچون درختان نبکا (گلدان‌های طبیعی)، مقبره شاه خورشید، باغات مرکبات و نخیلات و ... دارد که می‌تواند میزبان گردشگران از سراسر کشور باشد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6478
اخبار مرتبط
نظرات شما