• پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024

  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024
آزادکاران دیده می شوند؛

آغاز سومین جشنواره فریلنسرها در ایران

برای سومین بار، جشنواره فریلنسرهای ایران برای فرهنگ سازی و انتخاب بهترین فریلنسر کشور برگزار می شود.همه گیری کرونا شکل و شمایل بازار کار را تغییر داده است. بسیاری از کسب وکارها مجبور به تعدیل نیرو شدند، بخشی از کسب وکارها به دور کاری رضایت دادند و بسیاری از کارکنان با تجربه عدم حضور در محیط های کاری، به آینده ای متفاوت از روند کاری گذشته فکر می کنند...

فریلنسری یا آزادکاری که با توسعه اینترنت به ادبیات اقتصادی جهان پا گذاشته، سال هاست که استفاده هرچه بیشتر از فناوری، درآمدزایی، پایان بخشیدن به فروش وقت و عرضه تخصص را توصیه می کند. همه گیری کرونا باعث شده این نوع از اشتغال، بیش از همیشه مورد توجه قرار بگیرد. آزادکاری در سراسر جهان، مرحله گذار را طی می کرد اما همه گیری کرونا به آن شتاب بخشیده است. فریلنسری، این روزها بیش از همیشه توجه بازیگران بیشتری در فضای کسب وکار، از کارفرما تا متخصصان  را به خود جلب کرده است.  

در ایران پتلفرم های اتصال کارفرما و کارجو، برای توسعه آزادکاری ایجاد شده است. هم چنین برای سومین بار، جشنواره فریلنسرهای ایران برای فرهنگ سازی و انتخاب بهترین فریلنسر کشور برگزار می شود. دور نخست این جشنواره در سال 97 با برگزیده شدن پتلفرم پونیشا به کار خود پایان داد. هم چنین در دوره دوم، پارسکدرز به عنوان بهترین پتلفرم انتخاب شده است.

برنامه‌نویسی،طراحی، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، مدل‌سازی سه بعدی،تصویرسازی و عکاسی از حوزه های اصلی است که بهترین فریلنسر در آن انتخاب می شود. برگزار کنندگان جشنواره در نشست خبری اعلام کردند یکی از اهداف آن ها افزایش سطح اعتماد بین کارفرما و فریلنسرهاست. به گفته الهام غفارزاده دبیر اجرایی این جشنواره، حس دیده‌شدن و اهمیت قائل شدن برای فریلنسرها یکی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است تا این فرهنگسازی انجام می‌شود و کارفرماها و فریلنسرها در فضای بهتر و سالم‌تری فعالیت ‌کنند.

سومین جشنواره 21 اسفندماه سال جاری با اعلام پتلفرم ها و فریلنسرهای برگزیده به کار خود پایان می دهد. 

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/2890
اخبار مرتبط
نظرات شما