• چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 24 April 2024

  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 24 April 2024
لذت‌بردن از کار و سرگرم‌شدن با آن مهم است؛

چگونه کار را سرگرم‌کننده‌تر کنیم؟

آیا لذت‌بردن از کار و سرگرم‌شدن با آن مهم است؟ پاسخ کوتاه: بله! تحقیقات نشان می‌دهد که سرگرمی تأثیر مثبتی بر تعامل، خلاقیت و حفظ کارکنان سازمان‌ها دارد. بنابراین، چگونه می‌توانید این حس را در روز کاری خود بگنجانید؟...

لیست کارهای خود را به بازی تبدیل کنید. به محض اینکه کاری را تمام کردید، با چیز کوچکی به خود جایزه دهید - پیاده روی کنید، با یک دوست تماس بگیرید یا برای خود یک هدیه بخرید.
تغییر ایجاد کنید. ایجاد تغییرات ساده می‌تواند دیدگاه جدیدی به شما بدهد. به عنوان مثال، سعی کنید وظایف کاری چالش‌برانگیز را روی کاغذ یادداشت‌های کوچک چسب‌دار بنویسید تا بتوانید آنها را به صورت توپ درآورید و پس از تکمیل آنها را در سطل زباله بیندازید.
یک لیست موسیقی برای روز کاری خود ایجاد کنید. لیست‌های مختلف پخش موسیقی را برای انواع مختلف وظایفتان بسازید. تطبیق انرژی و ریتم شما با موسیقی می‌تواند راهی موثر برای ایجاد شتاب مثبت در طول روز باشد.
موقعیت مکانی خود را تغییر دهید. آیا همه‌چیز کم کم کسل کننده می‌شوند؟ به کافی‌شاپ مورد علاقه خود بروید تا روز کاری خود را به پایان برسانید - یا بهتر از آن، هنگام برقراری تماس تلفنی بعدی خود، پیاده روی کنید. یک تغییر مکان موقت می‌تواند ترمیم کننده، احیا کننده و سرگرم کننده باشد!
منبع: HBR
نویسنده: باب نلسون
مترجم: شادی آذری حمیدیان
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6947
اخبار مرتبط
نظرات شما