• پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ -
  • 17 October 2024

  • پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ -
  • 17 October 2024
از ابتدای امسال انجام شد؛

ورود 7 هزار گردشگر خارجی به کرمان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد ورود گردشگران خارجی به کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه 15 میلیون نفر پیش بینی شده است، گفت: با تداوم وضع موجود سهم کرمان از این میزان گردشگر 150 هزار نفر خواهد بود...

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد ورود گردشگران خارجی به کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه 15 میلیون نفر پیش بینی شده است، گفت: با تداوم وضع موجود سهم کرمان از این میزان گردشگر 150 هزار نفر خواهد بود که با تقویت زیرساخت های گردشگری در استان می تواند به 900 هزار نفر تا پایان برنامه هفتم برسد.
محمدرضا وحیدی، با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 7 هزار نفر گردشگر خارجی وارد استان شده اند، اظهار کرد: سیاست 190 برنامه هفتم توسعه با موضوع تجهیز زیرساخت ها و توسعه شبکه های یکپارچه گردشگری برای کرمان بسیار مهم است که برای تحقق آن توسعه حلقه های گردشگری طبیعی، تاریخی، فرهنگی، قطب های گردشگری سلامت، پهنه ها و محورهای گردشگری کویری در استان دیده شده است. وی با تاکید بر تکمیل زنجیره ارزش گردشگری در استان بیان کرد: روند ایجاد منابع گردشگری در استان تصاعدی شده و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه بیشتر شده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/12463
اخبار مرتبط
نظرات شما