• پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024

  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024
در گروه کاری گردشگری استان کرمان؛

طرح دهکده گردشگری گل‌گهر سیرجان بررسی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در چهارمین گروه کاری گردشگری استان در سال 1400 که در آن به ارائه و بررسی طرح دهکده گردشگری گل‌گهر سیرجان پرداخته شد، با اشاره به کمبود منابع آبی در استان گفت: در اجرای پروژه‌های گردشگری و غیره در سطح استان، مهمترین مسئله تامین آب است.

مشاور طرح در توضیح این پروژه گفت: این طرح در قالب مجتمع گردشگری عمومی سیرجان، مجتمع گردشگری دهکده سلامت و مجتمع پارک طبیعیت و گردشگری روستایی تعریف شده است.
آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان پس از توضیحات مشاور عنوان کرد: مهمترین مسئله در اجرای این پروژه تامین آب است و برای استفاده از هر منبعی باید مجوز تخصیص آن دریافت شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: با توجه به جانمایی پروژه و ترانزیتی بودن مسیر سیرجان و شیراز، حتما باید مطالعات ترافیکی و حمل و نقلی صورت گیرد. همچنین مطالعات کاملی در حوزه اجتماعی، پدافند غیرعامل ، اقتصادی و غیره باید در کنار طرح تکمیل شود.
آیت اللهی موسوی لحاظ بازارچه‌هایی برای ارائه خدمات روستایی در راستای توسعه و درآمد پایدار برای روستاییان در این پروژه را لازم دانست.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3818
اخبار مرتبط
نظرات شما