• سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024

  • سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024
معاون استاندار خبر داد؛

افزایش پروازهای کرمان به تهران و مشهد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: با پیگیری‌هایی که برای رفع کمبود بلیط در این استان از طریق مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری انجام شد و سرمایه‌گذاری‌هایی که توسط شرکت‌های جدید هواپیمایی صورت گرفت، پروازهایی در مسیرهای کرمان به مشهد و کرمان به تهران از سوی شرکت هواپیمایی کاسپین به پروازهای موجود افزوده شد...

امیر حسن‌زاده در نشست با معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌های کل کشور اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی، معدنی و گردشگری در کرمان نیاز است، ظرفیت فرودگاهی استان کرمان تقویت شود و پروازهای بیشتری با حجم بیشتر در فرودگاه‌ها داشته باشیم.
وی با اشاره به فعالیت پنج فرودگاه در استان کرمان تصریح کرد: برگزاری همایش تبیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مجموعه فرودگاه‌های استان کرمان امری لازم و ضروری است تا بتوانیم، فرصت‌های موجود در زمینه ایجاد ترمینال‌های باری و هتل‌های فرودگاهی را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان همچنین خواستار حضور مدیرکل شرکت فرودگاه‌های کشور و معاون وی در استان کرمان در راستای بازدید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری فرودگاه‌ها شد.
به گزارش ایرنا،وی با اشاره به وجود ۱۰ اثر ثبت جهانی و ظرفیت‌های منحصربه‌فرد گردشگری در استان کرمان تصریح کرد: افزایش پروازهای خارجی از فرودگاه کرمان باید به‌صورت جدی پیگیری و برقرار شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11346
اخبار مرتبط
نظرات شما